Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de Argos Tankpas? Kijk hieronder voor het antwoord op jouw vraag. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag. Onze klantenservice is bereikbaar (maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur) via 088-1007222 of stuur een e-mail naar klantenservice@varoenergy.com.

Wat kost de Argos Tankpas?

De Argos Tankpas is geheel kosteloos. Er zijn geen eenmalige of periodieke kosten.

Wat is het voordeel van een Argos Tankpas?

Je bespaart tijd, geld en energie met de Argos Zakelijke Tankpas. Geen administratieve rompslomp meer dankzij ons digitale facturatiesysteem dat automatisch alles voor je bijhoudt. De Argos Tankpas is daarnaast gratis en je zit niet vast aan een contract. En in plaats van vaste maandelijkse kosten profiteer je van het gemak van een flexibel limiet op onze tankpas.

Wat kan ik betalen met mijn Argos Tankpas?

Met de Argos Tankpas kun je allereerst brandstof betalen. Daarnaast kun je zelf bepalen of je de Argos Tankpas ook wilt gebruiken voor de wasstraat.

Waar kan ik de Argos Tankpas gebruiken?

Ga naar www.argos.nl/tankpas-finder om de actuele locatielijst te zien en indien gewenst, ook te downloaden.

Kan ik meerdere Argos Tankpassen aanvragen?

Uiteraard én alle Argos Tankpassen zijn gratis.

Krijg ik korting met de Argos Tankpas?

Met de Argos Tankpas profiteer je altijd van een gegarandeerde korting. Indien de pompprijs lager is dan de landelijke Argos adviesprijs verminderd met de gegarandeerde korting, dan wordt op dat moment de pompprijs gefactureerd. Zo ben je altijd verzekerd van de laagste prijs van dat moment.

Kan ik de Argos Tankpas ook gebruiken voor de wasstraat?

Ja, de Argos Tankpas kan ook gebruikt worden voor de wasstraat. Dit kan aangegeven worden op het aanvraagformulier of voor bestaande klanten via het klant portaal.

Argos_contact_veelgestelde_vragen

Heb je een vraag?

Vul hier je gegevens in

Contact Form Page